Skip to content

Idag gillar jag…

8 januari, 2015

… att jag ska få hjälp av en superduperduktig vildmarksfotograf att lära mig min Canon 70D som jag tycker verkar strulig. Han ska dessutom kolla om det är något fel på autofokusen vilket jag tror det kan vara. Blåmesen i dagens blåsväder blev inte så tokig ändå.

Blåmes

8 kommentarer leave one →
  1. 8 januari, 2015 14:02

    Vem gillar inte fåglar 🙂

  2. 8 januari, 2015 18:32

    De är fina blåmesarna men de ser lite arga ut. Bra fångat

  3. 8 januari, 2015 20:55

    Heldige deg! Fin sveis på meisen 🙂

  4. 8 januari, 2015 23:01

    Vad bra att du ska få hjälp av någon som du litar på! Det är bra. Detta ser mer ut som en Tofsmes än en Blåmes! 😉 En jättefin bild och söt är fågeln! 🙂

  5. 8 januari, 2015 23:32

    Så bra att få handledning, det här fotot var superfint, och snart kan du alltså fota ännu bättre!

  6. 9 januari, 2015 11:14

    Kameran är i goda händer, nu, snart och sen! Jag vet ju vem som erbjudit dig hjälp och med en sådan mentor bakom ryggen, kan du känna dig trygg! 🙂

  7. 9 januari, 2015 13:08

    Kul att få personlig rådgivning!!
    Alltid bäst med ”hands on”.
    Lilla mesen ser frusen ut…..

Kommentera

