Hoppa till innehåll

Förhör av Mats Alm

24 mars, 2010

Jag har läst ett av de sista förhören med Mats Alm.

Mats Alm

Jag imponeras av förhörsledarens tålamod. Alm hänvisar allt till dåligt minne.

Helt utan vidare går han in i förhörsledarens fälla och (som jag ser det) faller som en fura. Men det går tydligen Alm själv helt förbi.

Roten till allt ont är pengar. Det verkar stämma även i detta fall. Det ska bli väldigt spännande att se hur det går i Tingsrätten för herr Alm!

9 kommentarer leave one →
  1. skriveriet permalink
    24 mars, 2010 16:04

    Det är mycket skumt runt den mannen. Hans bubbla spricker nu.

    • imsy permalink
      24 mars, 2010 17:52

      Nog verkar det vara en rejäl bubbla han blåst upp, allt! Fantasi tycks han ha gott om.

  2. Maria de Suède permalink
    24 mars, 2010 16:45

    Ja, inte vet jag. Men nog verkar han skyldig iaf… Men jag vet inte…

    • imsy permalink
      24 mars, 2010 17:53

      Jag lutar också mot att han är skyldig. Men domstolarna får göra sitt innan jag tar definitiv ställning.

  3. 9 april, 2010 11:40

    jag är 110% på att det är mats alm som har mördat sin sambo linda,utan tvekan,sätt in han i buren punkt slut,alla bevis och teorier pekar mot honom,sluta med att stå ut med honom,sveriges största lögnare,sätt in han i fängelset med en gång..

  4. imsy permalink
    9 april, 2010 11:47

    Sveriges största lögnare? Njaaa, jag undrar det, jag. Om den saken har jag några andra teorier.

  5. 9 april, 2010 12:01

    Jag kan tycka i min egen skalle saker om Alm, men vi måste upprättahålla rättssäkerheten och invänta till Domstolarna dömt eller friat honom.För det ska stå utom allt rimligt tvivel och teknisk bevisning (som visserligen var kanonsvårt i det här fallet) innan han är en vad jag kallar mördarjävel.Som svar mest till Sandra ovanför.

  6. Alexandra permalink
    29 maj, 2010 22:08

    Måste ju säga att jag hellre spärrar in en oskyldig man i ett av världens bekvämaste fängelser än att fria en skyldig man som begår fler brott.

Lämna en kommentar