Hoppa till innehåll

Fototriss Kärlek och romantik

5 februari, 2012

Fototrissdags igen! Kärlek & romantik är temat. Gör väl ett försök…

Kärlek är ju lätt när man har sådana barnbarn som i detta fallet Gummigurk!

Romantik blir det i hennes närvaro också! En helt underbar dag i mindre båt halvvägs över till Åland med strandhugg på spännanade öar!

Att få blommor är ju väldigt romantiskt och är en kärleksfull gest. Min hyresvärd förärar mig mängder av rosor på köksfönstret. Det ni!!!

Det är tävling denna gång, vi ska länka hit: http://www.coolstuff.se/tag/Alla-hjartans-dag-present Jag ser att de säljer värmefiltar – det tycker jag är en utmärkt Alla hjärtans dagspresent!!!

Mer kärlek & romantik finns hos Fototriss

 

31 kommentarer leave one →
  1. 5 februari, 2012 08:53

    väldigt fint, sista bilden blir favoriten, tänk vad naturen kan göra.

    Ha en fin söndag/AX

    • 5 februari, 2012 10:17

      Naturen är fantastisk! Särskilt de pyttesmå naturens under är femomenala!

      Tack detsamma!

  2. 5 februari, 2012 10:15

    Fin kärleksfull triss…sista bilden blir favorit…hur har du fått till den?

    Ha de gott

    • 5 februari, 2012 10:19

      Sista bilden fick jag till genom att tätningslisten runt köksfönstret ramlade bort. Fönstret är fullt av de mest fantastiska isrosor!

  3. 5 februari, 2012 10:15

    Din mittenbild förmedlar så mycket känslor….fint!
    /Lotta

  4. 5 februari, 2012 10:36

    Härliga bilder, den i mitten är så vacker 🙂

  5. 5 februari, 2012 11:06

    Härlig triss! Tycker om både text och bilder!

  6. gunsvekim permalink
    5 februari, 2012 11:16

    Fint triss med olika aspekter på temat. Du är bra på att hitta bilder till fototriss.

    • 5 februari, 2012 21:31

      Så många bilder jag tar jämt finns det alltid något som passar. Det knepiga är att leta reda på dem.

  7. 5 februari, 2012 12:33

    Härlig, varierad, triss! Mittbilden är mycket romantisk och sista bilden fantastiskt vacker! 🙂

  8. 5 februari, 2012 14:54

    Mycket kärlek och romantik var det i den trissen, även om det var en känga med. Förstabilden var ett bra intro och sen bara däckas man av mellanbildens och isrosornas skönhet. Bravo!

    • 7 februari, 2012 18:58

      Ditt beröm uppskattar jag extra mycket! Och det är klart att jag måste passa på att kicka till när jag får chansen att göra det när bevisen är så tydliga!

  9. 5 februari, 2012 15:22

    Härliga bilder och fin romantik!
    Ha en skön söndag!

  10. 5 februari, 2012 19:57

    Den sista bilden är väldigt vacker, helt klar den bästa 😀

    • 7 februari, 2012 18:59

      Där hade jag verkligen tur med både motiv och ljus!

  11. 5 februari, 2012 22:11

    Fin triss och kanske hyresvärden är en Isbjörn?? 😉

    • 5 februari, 2012 22:19

      Hyresvärden sitter på Bahamas och svettas!

      • 6 februari, 2012 11:18

        Olika äro livets lotter!
        Kram!
        /Skvitt

      • 7 februari, 2012 19:00

        Så sant, så sant! Den enes bröd är den andres död. Fats nu har det blivit mildare ute så jag dör väl inte av köld riktigt än…

  12. 6 februari, 2012 11:22

    Vad är Gummigurk?

    Bilderna är fantastiska, tycker jag och bäst av dem alla enligt min smak är rosen. Maila den till värden 😉 och tacka, samt fråga om han vill ha den och i så fall att den är bara att komma och hämta. Nej förreste, får han nys om att du uppskattar den, då höjer han hyran!

    Kram!
    /Skvitt

    • 6 februari, 2012 11:39

      Gummigurk är en sådan ^ ^ ^ krumelur som håller i tavlan. Gummigurk är en person med mycket rörligt och uttrycksfullt ansikte redan från direkt efter födseln och resultatet av en mamma som levde nästan uteslutande på gurka under graviditeten.

    • 7 februari, 2012 19:01

      Hoppsan – hyresförhandlingarna har ju strandat! Bäst att inte vara för positiv till mitt eländiga vinterboende…

  13. 6 februari, 2012 13:09

    Kul att få uppskattning 🙂 Jag tittar lite extra på ditt andra foto.. väldigt romantiskt .. härlig bild 🙂

    • 7 februari, 2012 19:04

      Gummigurken är bra på att knåpa ihop kärleksfulla gåvor! ”Från hjärtat” som hon säger.

      Hela den utflykten var synnerligen romantisk! En sådan man spar i minnet för livet!

  14. 7 februari, 2012 10:04

    Fina bilder!

Lämna en kommentar