Skip to content

Ekonomisk ordning

19 december, 2016

Betala räkningsdags! Nu är det räkningar för nästa år som gäller. Då gjorde jag först en ny räkningslista för 2017. Inkomster för sig, räkningar för sig och sist – men inte minst – månadens olika kategorier av inköp. Ordning och reda 🙂 Jag har gjort så här i stort sett sedan jag flyttade från barndomshemmet. Inga missade räkningar, kan planera i god tid och ser vart mina pengar tagit vägen. Ett system alla borde ha.

capture-20161219-085837

imsy

One Comment leave one →
  1. 23 december, 2016 15:34

    Alla har sina knep. Jag har börjat att ta ut pengarna i kontanter, förutom det som dras på autogiro. Märker att jag har bättre koll på kontanter än då jag använder kortet 🙂
    Önskar dej en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR
    Kram från Kao

Kommentera

