Skip to content

Det har varit mycket detta år

6 december, 2016

Min blogg har blivit helt försummad under 2016. Äventyren har staplats på varandra och tid för fotoredigering och sådant har det inte blivit mycket av med. Här kommer en bild från mitt senaste äventyr: Jag blev bjuden på en resa till Gran Canaria i november. Hotellet låg vid playan med fin utsikt bort mot de spännande bergen.

Gran Canaria Las Palmas

Hoppas på bot och bättring vad det gäller bloggande i framtiden 🙂

imsy

 

4 kommentarer leave one →
  1. 6 december, 2016 18:50

    Vad kul att höra att du är ute på äventyr, Imsy! Jag var ju till Teneriffa i våras och det var en härlig resa. Hoppas att du får lite tid över nu för foton och blogg!

    • 6 december, 2016 20:15

      Ja, äventyr är ju bara så toppen! Min astma mådde bra av resan, jag har ju haft problem med det p.g.a. vattenläckan i köket och senaste året av nya köksgolvet. Det blir antagligen inte lika mycket hålligång ett tag framöver så jag hoppas kunna sköta mig bättre här 🙂

  2. 7 december, 2016 15:08

    Vad härligt!
    Bra att du kommit igång igen med bloggandet. Har varit här inne och tittat flera gånger, men ingenting hade hänt – förrän nu.
    // Kao

Kommentera

