Skip to content

Jag gillar…

28 april, 2016

… utsikten från mina fönster. Den höga skorstenen är ett favoritmotiv – ständigt händer något spännande vid den. Som månen när den ser ut att krocka med skorstenen.

2016 04 09_0755

imsy

4 kommentarer leave one →
  1. 28 april, 2016 09:42

    Snygg bild. Du har en fin utsikt från ditt fönster!

  2. 28 april, 2016 19:36

    Häftigt foto, månskäran ser nästan ut som en sabel, vass och böjd som den är. Jag har aldrig haft något torn i min utsikt

  3. 28 april, 2016 22:12

    Så snyggt du fångade månen, det brukar ju vara svårt att få den att ens synas. Kan tänka mig att det blir en del kul fotovinklar just vid skorstenen.

  4. 9 maj, 2016 11:44

    Lite mäktig känsla där!

Kommentera

