Skip to content

Hjälpte flottan spana

27 april, 2016

Som god medborgare begav jag mig igår till Mysingen för att hjälpa marinen spana efter vad-det-nu-är-de-spanar-efter. Nöjda med att jag bevakade inloppet till Hårsfjärden där örlogsbasen Berga ligger drog de stora skeppen så småningom vidare österut mot nya mål. Inga periskop syntes medan jag satt kvar. Däremot smög någon i buskarna på stranden. Förklädd spion eller bara ett vanligt rådjur? Man vet aldrig i dessa dagar…

2016 04 26_1955-tile

imsy

One Comment leave one →
  1. 4 maj, 2016 09:37

    Jag gissar faktiskt på rådjur. Min man är fd militär och den pälsiga kamouflage dräkten har jag aldrig sett😀 Bra att du tar hand om oss!

Kommentera

