Skip to content

Idag gillar jag mycket

7 april, 2016

Ja, idag gillar jag verkligen det som hänt senaste tiden. 3 april fick jag mitt första barnbarnsbarn, en kille som levererades 13 dagar för sent. Igår, exakt tre dygn senare, fick den pojken en kusin. Det blev en flicka som föddes 29 dagar för tidigt. Ogillar ju att de nyföddas mormor – min dotter – inte finns i livet för att kunna ta del av detta mirakel. Men som en hälsning från henne visade sig denna fantastiska dubbelregnbåge på himlen idag.

Dubbel regnbåge

imsy

4 kommentarer leave one →
  1. 7 april, 2016 20:53

    Jag blir alldeles tårögd, grattis till de nya små liven! Mitt barnbarnsbarn fyllde nyligen fyra år…

  2. 7 april, 2016 21:52

    Åh,så vackert med regnbågen i kombination med dina rader.
    Om nu barnbarn är livets efterrätt undrar jag vad barnbarnsbarn kallas?

  3. 7 april, 2016 22:01

    Åh så rörande och så fint. Regnbågen är nog en symbol för mormodern.

  4. 10 april, 2016 14:13

    Bilden är jättefin, men jag blir sorgsen av att din dotter inte finns närvarande.

    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

