Skip to content

Min skrytbubbla

20 januari, 2016

Onsdagstemas tema idag är FÖRVÅNANDE. Jag lade ut denna frostiga såpbubbla i en macrogrupp på Facebook igår och på mindre än ett dygn har jag fått förvånansvärt många gillatummar – de är nu uppe i 320 stycken! Det är inte utan att jag blir lite mallig!

2016 01 19_2284web

 

5 kommentarer leave one →
  1. 20 januari, 2016 09:54

    jättefin! Klart du ska vara mallig! 🙂

  2. 20 januari, 2016 10:07

    Otroligt vacker, Imsy! Vad har dud gjort med den?! Alla skäl att var mallig har du, jag blir avis igen.

  3. 20 januari, 2016 10:47

    Oj så läcker bild. Du ska vara stolt över den här 10-poängaren!

  4. 20 januari, 2016 18:47

    Jag såg denna i gruppen! Vad roligt att du är med där! Jag tänkte (vet inte om jag skrev) att jag skulle skriva att jag tycker den är fantastisk för det tycker jag och tyckte redan då! Vad glädjande att få skriva det här då! Det är mycket roligare att kommentera i en blogg! 🙂 Grattis till alla gillningar. Det ska denna bubbla ha!

  5. 25 januari, 2016 05:55

    Häftigt!

    /Skvitt

Kommentera

