Skip to content

Det var på tiden!

23 oktober, 2015

Sedan hösten 2010 när allt elände i min lägenhet med drag m.m. och kraftiga trakasserier från Akelius personal har jag låtit mitt hem förfalla. Vattenläckan jag befarade då nonchalerades totalt – i våras straffades det genom att grannen under fick vattenbubblor i sitt kökstak. Nu pågår återställning av köket efter lagning av läckan – väntar på att få ett nytt golv inlagt. Det inspirerade mig igår till att byta persiennsnören i köket. Synnerligen välbehövligt! Det syntes att snörena aldrig blivit bytta, de har suttit uppe alla 21 år jag bott i denna lägenhet och många år innan det. Skönt att ha fixat en liten detalj som ändå skämmer så mycket!

persiennsnören

imsy

3 kommentarer leave one →
  1. 23 oktober, 2015 10:05

    Sånt betyder mer än man tror. Jag bytte äntligen persienner i hela huset efter att ha lidit p.g.a. trasiga sådana i 25 år. Vilken lycka varje gång jag hanterar dem!

    • 23 oktober, 2015 11:25

      Ja, det är tydligt, det! Känner mig jättenöjd. Grattis till dina nya persienner!

Kommentera

