Skip to content

Jag gillar…

6 augusti, 2015

… det sovgemak jag haft i snart sex månader. Alltför snart måste jag återlämna det till rätte ägaren.

2015 08 06_0422web

imsy

5 kommentarer leave one →
  1. 6 augusti, 2015 11:08

    En lånad sovplats med skorstensvärme som du kanske har behövt under den här svala sommaren! Det ser trevlig ut!

  2. 6 augusti, 2015 15:18

    Det ser ju riktigt mysigt ut det här. Jag känner igen en sådan vind från ett hus med sadeltak och där botaniserade jag bland gamla prylar. Hur spännande som helst.

  3. 6 augusti, 2015 16:38

    Det ser riktigt gemytligt ut i det gemaket!

  4. 7 augusti, 2015 10:42

    Det liknar ”allen” i vårt torp, förutom att vi har skorstensstocken på änden. Vad härligt att kunna byta miljö ett tag så där!

  5. 24 augusti, 2015 15:00

    Mysigt!

    /Skvitt

Kommentera

