Skip to content

Snigelfart

29 juli, 2015

Livet på landet fortskrider i lustfylld snigelfart. Snart – alltför snart – återvänder jag till betongen.

Dessa foton tog jag häromdagen utanför bilprovningen i Norrtälje. De trodde jag fallit till marken p.g.a. sjukdom och frågade mitt sällskap om de skulle larma ambulans. Han talade om att det var mitt normalläge: Hon har väl hittat någon skalbagge!

vinbergssnäcka


imsy

4 kommentarer leave one →
  1. 29 juli, 2015 12:41

    Hahaha… roligt att de trodde du var sjuk som låg på backen 🙂 man måste väl själv vara fotointresserad för att förstå det där… det blev då jättefina bilder av snigeln!

  2. 29 juli, 2015 13:56

    Ja så kan vi fotograferande bete oss. Vi ser väl inte kloka ut ibland. Jag smyger i buskarna ibland:-) Ett förträffligt favoritplagg snäckan. Döljer precis det de skall:-)

  3. 29 juli, 2015 18:49

    Tack för ett gott skratt och kanonfina bilder 😀

  4. 30 juli, 2015 14:52

    Tänk att vara en snäcka. Man kan kila iväg vart som helst och ändå vara hemma. 😉

    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

