Skip to content

Idag gillar jag…

25 juni, 2015

… att slå örnbräken med lie. Det känns som att vara en del av naturen.

Slagning med lie

 imsy

7 kommentarer leave one →
  1. 25 juni, 2015 20:38

    Och det är något som kräver viss teknik! Bravo!

    • 25 juni, 2015 21:30

      Jag lärde mig av en gammal bonde när jag var liten. Tagen sitter tydligen ännu kvar!

  2. 29 juni, 2015 12:02

    Fantastiska bilder!

    Kram!
    /Skvitt

  3. 30 juni, 2015 08:09

    God träning för kroppen!🙂

    • 30 juni, 2015 08:46

      Hmmm, ja – men rena fördärvet för min trasiga kota. Men sådana petitesser hindrar mig inte, idag ska jag fortsätta projekt meja ner örnbräken!

Kommentera

