Skip to content

Tisdagstema: Bil

28 april, 2015

Dags för Tisdagstema igen. Någon bil ska vi visa. Jag väljer denna limousine som stod utanför Stockholmsmässan när det visades andra bilar inomhus. Rätt läcker, men jag skulle inte vilja ha den. Garagegrannarna skulle bli helgalna på mig!

Limo imsy

imsy

8 kommentarer leave one →
  1. 28 april, 2015 09:06

    WOW!! Litt av en bil!! -Margit-

  2. 28 april, 2015 10:10

    Oij oij for ein bil !
    Einige med deg, den ville ikkje bli populær i nærmiljøet🙂

  3. 28 april, 2015 11:00

    WOW! Läcker som du säger, men inget man vill ha. Men en liten resa i den med gratis champagne skulle jag inte tacka nej till🙂

  4. 28 april, 2015 16:28

    Haha,, inte lätt att parkera och garaget behöver byggas om. Men läcker är den utan tvekan🙂

  5. paulamerio permalink
    28 april, 2015 19:43

    Jag har då aldrig sett på maken, visserligen har man sett en o annan limousine men leopardmönstrad, haha

  6. 30 april, 2015 03:42

    De Rospiggar som vill åka limousin till från Hallstavik till speedwaymatchen mot Lejonen i Gisslaved på tisdag och de är några kommer antagligen att fara med den där. Deras entré hos Lejonen kommer att uppmärksammas i så fall! Senast igår såg jag att det fans fyra plattser kvar i kärran. Något för dig?

  7. 10 maj, 2015 20:12

    Är den ekologisk?🙂

    /Skvitt

Kommentera

