Skip to content

Första tussilagon

10 mars, 2015

Tisdagstemas tema denna gång är FAVORITÅRSTID. Den årstid ja just befinner mig i för tillfället brukar kännas som favorit, så nu är det vårens ankomst med tussilago i backarna och tofsvipor på fälten som känns väldigt mycket favorit.

tussilago

Tisdagstema

imsy

6 kommentarer leave one →
  1. 10 mars, 2015 09:15

    Åh så ljuvligt söt🙂 underbart att se!

  2. 10 mars, 2015 11:00

    Så vacker bild på de första solarna! Jag letade på landet i veckan men det var för mycket vinter kvar där. Idag ska jag cykla till vårdcentralen och då passerar jag den vägslänt där jag brukar hitta tussilago. I så fall blir det till att kana ner där och fröjdas. Tack för att du visade dem, Imsy!

  3. 10 mars, 2015 12:08

    Åh så härligt. Tussilago har jag inte sätt ännu. Kanske ska gå på tussilagojakt =)

  4. 10 mars, 2015 13:05

    Jag såg krokus i dag.Men jag tog ingen bild. Våren är på väg.

    Kram!
    /Skvitt

  5. 10 mars, 2015 18:45

    JA!! Hestehoven er også en favoritt, for den kommer i den aller beste årstiden!
    Vakker der den står i koppen! -Margit-

  6. paulamerio permalink
    10 mars, 2015 19:25

    Årets första tussilago ser jag här, tack för den

Kommentera

