Skip to content

Tisdagstema: Planer

27 januari, 2015

Min plan är att sitta i detta hus till och från och smida planer för framtiden medan jag matar katter och klappar kor.

Stuga

Tisdagstema

4 kommentarer leave one →
  1. 27 januari, 2015 13:10

    Låter som en bra plan att smida tycker jag🙂

  2. 27 januari, 2015 17:32

    Låter som en fantastisk plan!

  3. paulamerio permalink
    27 januari, 2015 18:09

    Låter som en plan jag kan hålla med om trots att kossor saknas, jag får klappa kusarna istället

  4. 27 januari, 2015 22:10

    Det vore något! Bra plan att jobba på!🙂

Kommentera

