Skip to content

Testing planka

21 januari, 2015

Onsdagstema: KRINGSKURET. Lite långsökt bild, kanske, men den får duga. Testade igår ekplankorna jag fick i julklapp. Att det blev korv beror på att jag tog dem ur frysen dagen innan – det skulle ju bli korv med potatismos rakt upp och ner. Det här kändes rent av lyxigt!

Korvplanka

8 kommentarer leave one →
  1. 21 januari, 2015 11:34

    Lyxigt värre och gott om inte annat….

    • 21 januari, 2015 19:58

      Trevligare än en vanlig tallrik! Väldigt gott blev det!

  2. 21 januari, 2015 13:35

    Korvplanka det var ett bra tips och visst är det gott med korv och mos ibland.

    • 21 januari, 2015 19:59

      Jag älskar korv med mos till skillnad mot de flesta jag känner. På detta vis kanske jag kan locka andra med rätten!

  3. 21 januari, 2015 19:06

    En kringskuren korvplanka, så passande till temat.

  4. 21 januari, 2015 20:53

    Åhh, så gott det ser ut!

  5. 21 januari, 2015 21:55

    Bortsett från Bearnaisesåsen så ser det ju gott ut. Jag gillar inte sån sås. Men lite mera mos hade inte varit fel.

    Bilden kan jag inte klaga på, däremot.

    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

