Skip to content

Idag gillar jag…

1 januari, 2015

… att jag lärt mig inställningarna på systemkameran för att kunna fånga fyrverkerier på bild! Tyvärr kom ett tjockt dis och gömde raketprakten vid 12-slaget på nyårsnatten, men innan dess lyckades jag knäppa några skapliga bilder. God Fortsättning på nya året!

Raket

12 kommentarer leave one →
  1. 1 januari, 2015 14:13

    Läcker och bra fångat🙂

  2. 1 januari, 2015 15:16

    Snyggt fotat Imsy…Gott nytt år på dig!

  3. 1 januari, 2015 16:31

    Så snyggt fångat! God fortsättning, Imsy!

  4. 1 januari, 2015 23:00

    Jag var inte ens ut och försökte, jag har inte kommit igång att lära mig inställningarna än. Dottern fotade och lyckades ganska bra, men inte lika bra som du gjorde med din bild, så vacker.

    • 5 januari, 2015 09:21

      Det där med inställningar är himla knepigt. Rena turen – än så länge – om jag lyckas få till det!

  5. 1 januari, 2015 23:19

    Visst är det roligt att komma på hur man gör! Jag jobbade i år på ett helt annat sätt än tidigare och det var roligt och utmanande! En fin bild på fyrisarna!🙂

    Ha en fint 2015 med massor av nya fotomöjligheter!🙂

    • 5 januari, 2015 09:23

      Nu hoppas jag bara att jag ska komma ihåg det till nästa fyrverkeri. Jag får nog göra en egen liten fotobok med mina upptäckter…

      Tack detsamma!

  6. 2 januari, 2015 19:26

    Tjusigt! Man ser hur blåsigt det var.
    God fortsättning och kram!

    /Skvitt

  7. 2 januari, 2015 20:04

    Här blev det inga fyrverkeribilder att visa upp! Raketerna sköts upp på fel platser så jag fick ständigt mera av husväggar och tak än raketernas krevader.

Kommentera

