Skip to content

Lycka är…

16 december, 2014

… när julgransbelysningen fungerar! Endera dagen får julgranen krypa ur säcken!

Julgransbelysning

imsy

10 kommentarer leave one →
  1. 16 december, 2014 23:20

    Aha… Min fungerade också. Granen inköpt idag.🙂

    • 17 december, 2014 20:44

      Va bra! Jag måste ha plastgran då jag får astma av naturliga granar. Trist…

  2. 17 december, 2014 11:21

    Vilket roligt foto det blev!

    • 17 december, 2014 20:45

      Hahaha, ja! Kanske ska jag låta den stå lysande kvar i säcken hela julen?!

      • 17 december, 2014 21:36

        En julgranslykta!

      • 18 december, 2014 07:58

        Den är jag säkert ensam om!!!

  3. skriveriet2 permalink
    18 december, 2014 14:56

    Jag har också plastgran numera. Tråkigt men jag mår inte bra av det underbara doften av gran och kåda. Belysningen plockar jag bort efter varje jul och trycker ner granen i sin originalkartong.

    • 18 december, 2014 16:32

      Kanske påföljd av ditt mångåriga boende i mors och fars hus med de hemska spånplattorna på vinden? Jag tycker det är behändigt att låta ljusen sitta kvar på granen. Då slipper jag eländet med att försöka få till det snyggt på granen kommande jular. Och så är jag ju faktiskt ganska lat….

Kommentera

