Skip to content

Idag gillar jag spännande…

11 december, 2014

… utsikt från min balkong. Gårdagens blåsväder har tillfört skogsdungen något nytt. Först kunde jag inte begripa vad det var. Ser ni också vad det är?!

efter blåsten

imsy

11 kommentarer leave one →
  1. 11 december, 2014 17:17

    Ballonger?

    • 17 december, 2014 20:01

      Ja. Det såg synnerligen mysko ut uppifrån min balkong!

  2. 11 december, 2014 19:10

    Meget mystisk URO (uidentifisert rosa objekt)

  3. 11 december, 2014 19:20

    Det ser ut som ….underbara uppblåsbara Barbara!

  4. 12 december, 2014 14:41

    Hej gamla Bloggkompis !🙂

    Vi har diskuterat mycket du och jag på gamla AB-tiden. Där bloggade jag under namnet Fredrik A. Renström, om du minns.

    Roligt att ha hittat hit till din blogg…🙂

    Trevlig kväll !

    • 17 december, 2014 20:04

      Hej du en av mina första bloggpolare! Nog minns jag dig, allt! Så glad jag blir av att vi fått kontakt igen!

      Kram på dej!

  5. 12 december, 2014 19:57

    En dinosauriebaby! Eller kanske ballonger… Äventyrligt i alla fall.

    • 17 december, 2014 20:05

      Kul när något sådant där annorlunda dyker upp och sätter fart på fantasin!

Kommentera

