Skip to content

Idag gillar jag…

20 november, 2014

… mina handledsvärmare jag stickade när min lägenhet var så uschligt kall för tre år sedan (den blev färdigåtgädad i somras = 3 år senare). Den ena handledsvärmaren höll plåstret över min skada jag lyckades åstadkomma igår effektivt på plats under natten. Utan ett sådant extrabandage hade jag med all säkerhet rivit upp såret igen.

Handledsmudd

imsy

8 kommentarer leave one →
  1. 20 november, 2014 09:04

    Ser varma och sköna ut!

  2. 20 november, 2014 10:34

    Skulle en annan behövt , fryser så lätt om vintern. Kanske tur man bor i södra Sverige så man slipper den bistra kylan. 😛

    • 20 november, 2014 15:41

      Tyvärr så behövde jag sticka dem för att använda inomhus. Bor ju i en Akeliusfastighet, ju!

  3. 20 november, 2014 12:03

    Förstår att du gillar dina fina handledsvärmare. Vacker färg också. Vilket elakt sår du hade fått till, hoppas att det läker bra.

    • 20 november, 2014 15:42

      Jag har så tunt skinn att det går sönder nästan bara av att titta på mig. Tror nog det ska läka så småningom bara jag håller fingrarna borta från det i sömnen.

  4. 20 november, 2014 19:08

    Ser riktigt goa och varma ut de där!
    Men att behöva ha den inomhus – inte OK!

    • 27 november, 2014 11:21

      Nej, det är inte alls OK. Men bra att ha när det behövs!

Kommentera

