Skip to content

Nyhet

18 november, 2014

Tisdagstemas tema idag: NYHET. Mitt barnbarn Ellinor är färdig journalist och har fått ett nytt vikariat på Aftonbladets Web-TV. Där Sprider hon ut den ena nyheten efter den andra hela veckan lång. Nygammal nyhet är att få ha henne hos mig under något längre tid än på länge.

Ellinor och jag

aftonbladet webTV

Tisdagstema

6 kommentarer leave one →
  1. 18 november, 2014 08:52

    Det passade ju perfekt med en nyhetsjournalist på dagens tema! Skönt när det ordnar sig för ungdomarna med jobb (är mitt i det där nu med mina barn….). /Anette

  2. Lottisen permalink
    18 november, 2014 09:36

    Perfekt till temat!

  3. 18 november, 2014 09:43

    Säkert ett jätteroligt jobb, full fart 🙂

  4. paulamerio permalink
    18 november, 2014 18:08

    Det var då passligt till temat. Ha så trevligt med barnbarnet!

  5. 18 november, 2014 20:31

    Så kul! Både för henne och för dig, och nyhet i dubbel bemärkelse!

  6. 18 november, 2014 22:52

    Jätteroligt för henne!

Kommentera

