Skip to content

Idag gillar jag…

6 november, 2014

… nya kameran jag belönade mig med då bilen felfritt gick igenom besiktningen. Hade förväntat mig ”spanska flaggan” som förra året på mitt skrälle, men jag fick beröm för bilens skick istället.

Kamera

imsy

8 kommentarer leave one →
  1. 6 november, 2014 10:34

    Helt rätt man ska unna sig en ny fin kamera 🙂

  2. 6 november, 2014 10:56

    Det förstår jag att du gillar! Min man har en 70D och jag fotar med 600D så jag förstår känslan 😉
    Grattis till lyckad besiktning =) ha en fin-fin dag!

  3. 6 november, 2014 14:44

    Grattis till felfri besiktning !! Nå har vi ju dessutom samma kamera 😉 Har du hunnit lära dig alla dess finesser ännu. Det har inte jag så har du något intressant tips så tackar jag och tar emot 😉 Blir inte riktigt klok på val av bildstil t.ex..

  4. 6 november, 2014 16:20

    Gratulerer med ny kamera og vinterklar bil! 🙂

  5. 6 november, 2014 17:19

    Grattis till besiktning och kamera! Fantastiskt fin belöning!

  6. 7 november, 2014 09:18

    Där har du något att åka med och något fint att fota med. Fåglarna och snöflingorna lär inte komma undan när du lärt dig din nya kamera. 🙂

  7. 7 november, 2014 12:04

    Stort grattis till felfri bil och ny fin kamera! Du vet hur man ska fira! Jag undrar när jag får ändan ur vagnen och skaffar mig en som jag riktigt vill ha.

  8. 8 november, 2014 08:24

    Well done! It’s good to know your car is in good shape.

Kommentera

