Skip to content

Min stil

5 november, 2014

Onsdagstemas tema denna vecka är I MIN STIL. Min stil är att fotografera ögonblicksbilder av tillvaron. Alltid en kamera med. I Farsta härom dagen efter konditoribesöket fick jag syn på något i ögonvrån som absolut ögonblickligen måste fångas på bild.

imsy

imsy

9 kommentarer leave one →
  1. Violen på Brandholmen permalink
    5 november, 2014 09:51

    Jag tror min förra kommentar hamnade i din skräppost men jag tycker du har en festlig ögonblicksbild!

  2. 5 november, 2014 10:47

    Haha, vad är det för lilleputt som du har fångat på bild! Hoppas att du inte känner dig så nertryckt som du ser ut!

  3. 5 november, 2014 14:00

    Haha, en festlig selfie, ser nästan ut som om du har en blinkande blå keps på dig 🙂

  4. 5 november, 2014 15:37

    Vem plattade till dig?

  5. 5 november, 2014 16:41

    Så fin du är Imsy!

  6. 5 november, 2014 18:48

    Haha.. det gäller att hinna fånga ögonblicken och det har du gjort riktigt bra här 🙂

  7. 5 november, 2014 19:14

    Fantastisk ögonblicksbild!

  8. 5 november, 2014 20:41

    Du har en skön stajl, Imsy! 🙂

  9. 6 november, 2014 18:28

    Haha det här var en kul bild. Gillar den skarpt.

Kommentera

