Skip to content

Jag gillar sökandet efter främmande undervattensaktiviteter

23 oktober, 2014

Igår tog jag mig en utflykt till Gålö. Där var viss militär aktivitet både till lands och till sjöss. Kuling blåste på Hårsfjärden, det gillade jag mindre. Kaffe och bullar i skydd av kala klippor gjorde vistelsen där både uthärdlig och trevlig!

Hårsfjärden

imsy

6 kommentarer leave one →
  1. 23 oktober, 2014 17:18

    Jag extraknäcker på SÄPO, men som din vän varnar jag dig i förväg. I kväll kommer vi och tar både dig och datorn för nu är du misstänkt för spioneri!😉

    Kram!
    /Skvitt

    • 23 oktober, 2014 22:44

      Väntar och väntar och väntar!

      Kram!

      • 24 oktober, 2014 02:14

        Personalbrist!
        Vi har annan prioritering som är viktigare, nämligen en personalfest.
        Du är givetvis välkommen för det är brist på kvinnor till efterfesten.

        Kram!
        /Skvitt

  2. 23 oktober, 2014 19:40

    Spännande – och när jag läser kommentaren innan in så får jag väl passa på att tacka för en trevlig blogg och läsning😉

  3. 23 oktober, 2014 21:02

    Som ett äventyr! Du lyckades inte fota något periskop?

  4. 24 oktober, 2014 16:25

    Bra att du håller koll!😉

Kommentera

