Skip to content

Fototriss: Så här ser det ut där jag är

12 oktober, 2014

Fototriss tema denna gång: Så här ser det ut där jag är. Nåja, snarare där jag var igår. Orkade inte redigera bilderna när jag kom hem. Bilderna blev av usel kvalitet p.g.a. DETTA.

 

Först blev det Skokloster, ett imponerande slott. Det var första gången jag var där.

Skokloster

Sedan blev det Sigtuna. I parken vid strandpromenaden blev ett brudpar fotograferade. Första gången jag sett en knallröd brudklänning! Det talades ett östeuropeiskt språk, antar att de har lite mer vågade seder. Snyggt var det och lyckliga såg de ut.

Bröllopsfotografering

I Sigtuna hör det nästan till att få i sig något hos Tant Brun. I det mycket gamla skeva huset intog jag varm choklad med mycket vispgrädde och en ovanligt god äppelmunk.

Tant Brun

Hur det ser ut hos andra finns att se hos:

fototriss

7 kommentarer leave one →
  1. 12 oktober, 2014 11:34

    Fin färggrann triss 🙂

  2. 12 oktober, 2014 12:11

    Mycket vackra höstbilder i din triss. 🙂

  3. 12 oktober, 2014 12:58

    Hur som helst med objektivet- en fin triss. 😀
    Lycka till med reklamationen. Vet hur himla knöligt det kan vara.
    Berit E
    http://kasperian2.blogspot.se/

  4. 12 oktober, 2014 15:11

    Oj så mycket gult ! Vackert o hösligt !!!

  5. 12 oktober, 2014 21:25

    Vilken trevlig dag, med fina utflykter!

  6. 13 oktober, 2014 23:52

    Fint! I Sigtuna jobbade jag som mycket ung. Jag jobbade på Sigtunastiftelsens Gästhem. Det var en rolig tid. Måste nog åka dit nån gång o se om man känner igen sej något.

  7. 14 oktober, 2014 10:50

    Choklad och vispgrädde…… Det var länge sen. Härlig hösttriss!

Kommentera

