Skip to content

Bilden säger allt, väl?!

23 september, 2014

Tisdagstema igen, tema BESKT.

fågel

imsy

 

12 kommentarer leave one →
  1. 23 september, 2014 09:01

    Dit det bär så bär det!

  2. skriveriet2 permalink
    23 september, 2014 09:39

    Mums!

  3. 23 september, 2014 15:13

    Fin bild. Tror inte fåglar tycker det är beskt dock! Denna fågel ser ut att gilla sitt bär! 🙂

  4. 23 september, 2014 18:45

    snygg bild. björktrasten säger nog inte surt om rönnbäret, som räven.
    ella

  5. 23 september, 2014 20:34

    Fint fångat, en trast kanske? Och rönnbär? Här kryllar det av rönnbär i år, jag hoppas på en riktig vinter till skillnad från ifjol

  6. 23 september, 2014 20:34

    Så snyggt fångat! Är det nypon eller rönnbär (jag ser lite dåligt)? Rönnbär brukade vi plocka och spara i en kallfarstu när jag var liten för att ge fåglarna kontinuerligt under vintern. Det var uppskattat!

    • 24 september, 2014 09:29

      Tack! Det är oxelbär. Jag har flera stora oxlar som lockar till sig fåglar precis utanför mitt fönster. Samla rönnbär var en bra idé, det ska jag ägna mig åt.

  7. 24 september, 2014 15:45

    Fullträff!

    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

