Skip to content

Jag gillar mode som går igen

4 september, 2014

Min handväska som jag köpte på 70-talet har visat sig vara toppmodern igen. Diors nya kollektion har en nästan exakt kopia av väskan till många gånger så högt pris som jag gav för min.

diorliknande väska

imsy

5 kommentarer leave one →
  1. 4 september, 2014 10:16

    Fin väska och så härligt att kunna fynda modeprylar i sin egen garderob!=D

  2. 4 september, 2014 10:47

    Det är så jag brukar säga: Förr eller senare blir man modern igen.

  3. 4 september, 2014 11:17

    Vilket fint fynd!

  4. 4 september, 2014 11:26

    Ja har det gått några år så kommer modet igen!

  5. 4 september, 2014 21:46

    Den som spar han har!

Kommentera

