Skip to content

imsy som bortkommen

16 augusti, 2014

Jajemensan – jag har varit rejält bortkommen! Närmare bestämt i Vallda Sandö naturreservat. Trampat runt i fotspåren från järnåldersfolket som begravt sina döda hövdingar i stora rösen, fotograferat fjärilar, fåglar och växter i det karga landskapet. En död säl hade flutit iland och utgjorde föda åt andra djur. På strandängen betade vackra kor som såg till att ha landskapet öppet.

Vallda Sandö

imsy

10 kommentarer leave one →
  1. skriveriet2 permalink
    16 augusti, 2014 22:18

    Underbara västkusten!

  2. 16 augusti, 2014 22:34

    Så härliga bilder, Imsy! Ville bara se dem större! Du måtte ha haft det underbart.

    • 17 augusti, 2014 10:18

      Så underbart att bilderna blir små p.g.a. tidsbrist!

      • 17 augusti, 2014 10:20

        Den förklaringen godtar jag. Men vi kanske får se dem större senare…

      • 17 augusti, 2014 10:22

        Bra! Du lade in din kommentar medan jag besvarade BeBest´s – kolla den!

  3. 17 augusti, 2014 09:50

    Jag håller helt och hållet med Jag! Var kan jag få se alla dessa fina foton?

    • 17 augusti, 2014 10:21

      De blir nog inte synligare än så här. Hotande regnväder gör chanserna till stora bilder större…

  4. 17 augusti, 2014 13:25

    Åh, det såg lite smått kyligt ut.

    Hoppas att du mår bra fina Imsy 🌷

  5. 18 augusti, 2014 15:20

    Vackert!

    Kao

Kommentera

