Skip to content

Fototriss: Så här ser det ut där jag är idag

6 juli, 2014

Tema denna gång hos Fototriss: ”Så här ser det ut där jag är idag”.

Med skärgårdsbåt gick färden från Tyresö till Utö i Stockholms södra skärgård. Höga tunna moln förtog lite av det glittrande havets färg, men värmen var det inget fel på. Nyfångad strömming intogs på Utö värdshus. De gamla gruvhålen – 750 meter djupa – beskådades och muséet hann få ett kort besök innan det var dags för hemfärd samma väg som vi kom.

Utö

fototriss

imsy

5 kommentarer leave one →
  1. 6 juli, 2014 21:56

    Mysigt med dagsutflykt. Nu är mannen ledig i tre veckor, så jag hoppas vi oxå ska komma ut på lite utflykter!

  2. 6 juli, 2014 22:09

    En riktigt härlig somrig dag!
    Och fina bilder fick du!!

  3. 7 juli, 2014 10:54

    Det ser ju trevligt ut där du var!🙂

  4. 7 juli, 2014 14:27

    Fin triss..nu ska jag försöka mig på att trissa oxå. Har jobbat hela helgen..så tid har inte funnits.

  5. 8 juli, 2014 17:33

    Vilken härlig utflykt! VAckra bilder!

Kommentera

