Skip to content

Svårsmält (?) bild av imsy

1 juli, 2014

Temat hos Tisdagstema denna gång är LÄTTSMÄLT/SVÅRSMÄLT. Själv tycker jag dessa bakverk är synnerligen lättsmälta!

IMG_5103fb

imsy

8 kommentarer leave one →
  1. 1 juli, 2014 08:59

    Väldigt lätta att tugga och svälja också!😀

  2. 1 juli, 2014 10:18

    Mmmm … lättsmält var ordet🙂
    Men att sitta här och bara kunna se på det… det ät lite svårsmält😉

    • skriveriet2 permalink
      1 juli, 2014 10:44

      Den kommentaren gillar jag. Instämmer till hundra procent.

  3. 1 juli, 2014 19:54

    Oh yeah själv är jag stormförtjust i dessa bollar. Inte innehåller de några kalorier heller:-) ja inte många för jag har sett hur de tillverkas så inte är kladden stor som blir så stor. mums

  4. paulamerio permalink
    1 juli, 2014 21:06

    Vilket härligt foto, någon njuter i fulla drag, för mig däremot vore den sortens godsak vara ganska svårsmält, eller svårtuggad, inget socker på 18 år…men jag har minsann andra laster

  5. 1 juli, 2014 22:19

    Lättsmälta och smaskiga!

  6. 3 juli, 2014 21:37

    …haha, det är svårsmält att se något så lättsmällt konsumeras i dylik mängd! Man blir grön av avund!🙂

  7. 4 juli, 2014 02:36

    Väldans vad du har laddat upp. Blev det någon kvar som du kan maila över till mig?

    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

