Skip to content

Mitt i naturen

14 juni, 2014

Mitt i naturen ligger kossorna i hög. Det är tävling hos Ordlös Lördag denna gång – priset är en månads kurs på http://guld.moderskeppet.se/

mitt i naturen

Ordlös lördagimsy

5 kommentarer leave one →
  1. 14 juni, 2014 10:39

    De ligger som en brun fläck mitt i naturen. Lustigt!

    • 15 juni, 2014 09:29

      Jag tvärnitade med bilen när jag såg dem. Det var så väldigt mitt i naturen!

  2. 14 juni, 2014 17:59

    Sociala kossor som söker gemenskap och det ser kul ut där de ligger tätt tillsammans mitt i naturen.

  3. 15 juni, 2014 06:17

    Tryggt med sällskap och mitt i naturen med värmande solstrålar som håller insekter borta.
    Gillar din bild.

  4. 15 juni, 2014 14:28

    Kossorna ligger där mitt på ängen och trivs i grupp. 🙂
    Vilar en stund på maten. 😉

Kommentera

