Skip to content

Idag gillar jag…

5 juni, 2014

… LIVET! Både i backspegeln (trots alla tråkigheter) och framåt. Jag sitter i den lilla bilen bakom den vita.

imsy i backspegeln

imsy

10 kommentarer leave one →
  1. 5 juni, 2014 10:14

    Vilken härlig bild, Imsy och vilken härlig inställning till livet!

    • 5 juni, 2014 10:57

      Min far kallade mig Solskensbullen. Jag är tydligen född med ett gott sinnelag!

  2. 5 juni, 2014 11:51

    Härlig inställning och tolkning! En sån färja finns mellan Gotland och Fårö men något säger mig att du inte är där! 🙂

    Ha en skön helg!

  3. 5 juni, 2014 20:22

    Härlig känsla och cool bild som illustration till känslan!

  4. 5 juni, 2014 21:36

    Asså, jag med, känner något liknande just i dag! Fast jag sitter i den vita bilen.

  5. Lottisen permalink
    6 juni, 2014 13:15

    Härlig bild och inställning!

  6. 6 juni, 2014 17:17

    Jag gillar speglingar i alla former mycket och att förklara livet med hjälp av bilden är inte dumt alls. Ha en trevlig helg.

  7. 7 juni, 2014 04:59

    Great shot! So many pictures can be examples of our lives. It’s just a matter of attitude.

  8. 11 juni, 2014 10:31

    What an interesting composition !

Kommentera

