Skip to content

Lycklig

3 juni, 2014

Temat hos Tisdagstema är denna gång LYCKLIG. Den här grabben blev mycket lycklig för sin fullfångst av strömming nu i helgen.

fiskare

imsy

 

8 kommentarer leave one →
  1. skriveriet2 permalink
    3 juni, 2014 08:24

    Nyfångad strömming – vilken delikatess! Jag förstår fiskelyckan.

  2. 3 juni, 2014 11:30

    Den där lyckan känner jag igen, det är så kul när det nappar.. även om man är vuxen 🙂

  3. 3 juni, 2014 12:48

    Fler än så vill man ju inte rensa, så resten kan de övriga på brygga få som straff för sitt habegär. 😀

  4. 3 juni, 2014 15:08

    Fiskelyckan är känd och lycklig kan man känna sig även som åskådare. Det sägs visst att lycka smittar 😉

  5. 3 juni, 2014 15:22

    Vilken härlig bild…så perfekt fångad! Vilken känsla…jag känner lyckan ända hit!

  6. 3 juni, 2014 19:08

    Oj, så många på en gång, självklart känner han lycka, fiskelycka!

  7. paulamerio permalink
    3 juni, 2014 20:34

    Wow, härlig bild på fiskelycka, har själv fiskat strömming en gång och oj så lycklig jag blev av de silvervita fiskarna

  8. 3 juni, 2014 21:28

    Fiskelycka det känner jag igen från tiden när jag fiskade mycket.

Kommentera

