Skip to content

Dumma WordPress – vad håller ni på med???!!!

1 juni, 2014

I morse försökte jag komma in på min blogg. Möttes av detta meddelande:

imsy

Efter mycket forskande och funderande insåg jag att något storföretag antagligen försöker kapa mitt namn. Så här – och mycket värre – såg Googlesidan ut när jag googlade på imsy och imsys. Något mobiltelefonskit har kapat mitt namn! Usch, blä och tvi för dem!

imsy

Nåväl, några timmar senare var min blogg på plats igen. Det återstår väl att se om teknikjätten/jättarna lyckas stoppa mig från att använda mitt eget namn. WordPress: Kom ihåg att jag var först!

Alltid är det något som händer… Ordet ”tråkigt” finns knappt i mitt liv.

sur imsy

 

3 kommentarer leave one →
  1. 1 juni, 2014 19:19

    Vad är en liten människa värd i ett företags ögon?

Kommentera

