Skip to content

Tisdagstema: LITEN

20 maj, 2014

Jag var i Sandemars naturreservat idag. Där var gott om LITEN!

Gåsungar

 

Tisdagstema

imsy

9 kommentarer leave one →
  1. 20 maj, 2014 20:03

    Så många sötnosar

    • 20 maj, 2014 20:38

      Jag trodde knappt mina ögon när jag såg alla småttingar samlade så där!

  2. paulamerio permalink
    20 maj, 2014 20:29

    Men, jag tappar räkningen,hur många är dunbollarna? När jag bodde där vi hade kanadagäss boende tyckte jag det var så roligt att hela gåsflocken tog tillsammans hand om småttingarna. Gott om barnvakter med andra ord och det kan nog behövas!

    • 20 maj, 2014 20:37

      26 dunbollar är det! Har aldrig sett så många i samlad tropp tidigare!

  3. 20 maj, 2014 22:19

    Det var det värsta! Det måste vara en sommarkoloni.

  4. 21 maj, 2014 07:38

    Dagmamma a la kanadagås?

Trackbacks

  1. Gåsungar på utflykt | imsys

Kommentera

