Skip to content

Fototriss: Blommor

11 maj, 2014

Flunsan har effektivt hindrat mig från all utevistelse och blomsterfotografering. Lyckligtvis har jag orkat ta mig ut på balkongen där penséerna fångat himlens tårar. Denna gång är det tävling med priser från coolstuff.se. En sådan här objektivmugg skulle välan passa mig bra! Fast risken är väl att jag av misstag någon gång skulle försöka hälla kaffe i något av mina riktiga objektiv…

himlatårar

 

Header_aug2012 copy

imsy

10 kommentarer leave one →
  1. skriveriet2 permalink
    11 maj, 2014 13:23

    Så snyggt med vattendropparna på blommorna! Sådana bilder gillar jag. Objektivmugg – kollade länken – haha! Jag skulle nog dricka kaffe ut objektivet och försöka sätta muggen på kamerahuset högljutt utbristande fula ord över varför det inte går … Kul grej, men jag föredrar de muggar jag har. 🙂

  2. 11 maj, 2014 15:37

    Så härliga bilder i din triss!
    Krya på dig!

  3. 11 maj, 2014 16:45

    Riktigt läckra närbilder på tårarna!!
    Annorlunda triss i blommor….
    Objektivmuggen suktar jag också efter 🙂

  4. 11 maj, 2014 17:57

    Härliga bilder med glittrande droppar. Här har du lyckats med att ”fånga” dessa tårar på bild.

  5. 11 maj, 2014 18:17

    Vackert runda glasklara droppar! Det ska var du som släpar dig upp ur sängen och fotar, men du visste vad du sökte, kan jag tro!

  6. 11 maj, 2014 18:25

    Åh Imsy vilka fina bilder du har med i din blomstertriss.

  7. 11 maj, 2014 22:46

    Så vackert du fångat dropparna, otroligt snyggt, snyggt trissat!

  8. 12 maj, 2014 10:37

    Här har du ju skaffat dig ett gott utgångsläge i tävlingen! Ribban ligger tack vare din insats mycket högt nu för alla som vill vara med och absolut mycket högre än jag kan nå upp till! Grattis till denna knivskarpa och underbart vackra triss!
    Håller tummarna för att du vinner muggen!

  9. 13 maj, 2014 18:11

    Underbara foton!!!!! Krya på dej!

  10. 14 maj, 2014 10:51

    Suveränt!

    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

