Skip to content

Jag gillar…

24 april, 2014

… när jag lyckas få skärpa på mina foton trotsatt motivet skyms av träd och annat. Det är Birka som glider fram utanför Riddersholm strax söder om Kapellskär.

Det var denna bild jag gjorde om till gårdagens Abstract. Jag föredrar ju originalet.

Riddersholm

6 kommentarer leave one →
  1. 24 april, 2014 08:39

    Även detta foto är intressant med djupverkan mellan förgrundens träd och bakgrundens båt!
    Du kan bara inte ana vad jag grubblade över ditt abstrakta foto och vad det var för motiv du vinglat till där!

  2. 24 april, 2014 09:55

    Jag såg inte båten först. Men när man sedan upptäcker den ger den verkligen bilden ett djup. Snyggt!

  3. 24 april, 2014 16:09

    Spännande foto. Såg fartyget där bakom träden efter en stund. 🙂
    De är smått gigantiska, de större färjorna och båtarna som trafikerar Stockholms skärgård.

  4. 24 april, 2014 20:09

    Så läckert! Skogen med stubbar, naturnära och stillsamt, och sen i fjärran en gigantisk båt, där en vet att det är allt annat än stilla!

  5. 24 april, 2014 22:18

    Mmm, riktigt snyggt med oskärpan på träden för att komma åt motivet där långt borta.
    /Kiki

  6. 27 april, 2014 19:45

    En helt underbar bild. Färjan är verkligen lite dold men om man tittar ordentligt dyker den upp.

Kommentera

