Skip to content

Rosaskimrande tillvaro

9 april, 2014

Jag lever i en rosaskimrande tillvaro. För inte så länge sedan lyckades jag färga vita plagg rosa i tvättmaskinen. Idag blev allt vitt på min gamla ärvda tjock-TV rosa.

 

Kläderna går inte att få vita igen. TV-n antar jag lägger av helt och hållet mitt i något spännande program.

 

Rosaskimrande tillvaro låter trevligare än vad det är.

 

 

One Comment leave one →
  1. 9 april, 2014 21:12

    Det lät inte alls så trevligt! Går det verkligen inte att få kläderna vita igen?

Kommentera

