Skip to content

Felplacerad

9 april, 2014

Onsdagstema idag – tema FELPLACERAD. Ja, nog kände jag mig rejält felplacerad när jag försökte fånga den stora skocken gäss som betade på åkern på bild! Nåja, några långt där borta kom med på bild i allafall.

felplacerad

7 kommentarer leave one →
  1. 9 april, 2014 08:00

    Skylt i vägen – alltså är det den som är felplacerad 🙂

  2. 9 april, 2014 08:47

    Nei men du får få vägvärket til å flytte det skiltet!!!!! 🙂 Ønsker deg en glad dag!

  3. 9 april, 2014 10:20

    Haha vilken bra tolkning! Ibland är det ju precis så där när man ska fota, något är definitivt felplacerat!=)

  4. 9 april, 2014 18:36

    Kul tolkning, ibland är en helt felplacerad för att kunna ta det foto en tänkt sig. Händer mig oftast när det gäller mina katter…

  5. 9 april, 2014 20:07

    Vilken trevlig tolkning. Gillar den för jag känner igen mig själv..he he

  6. 12 april, 2014 15:23

    Så det kan bli 😉 Nästa gång är ju ett tips att ställa sig en liten bit bort från skylten 😉

Kommentera

