Skip to content

Tranor

3 april, 2014

Det blev många tranbilder vid Hornborgasjön. Jag serverar dem några i taget eftersom jag försöker lära mig hantera Photoshop lite bättre.

Tranor

 

6 kommentarer leave one →
  1. 3 april, 2014 19:51

    Förstår att det blev många bilder. Jag har inte fotat en trana i mitt liv. Jättefina bilder, gillar de vattrade skuggorna. Solröda tranor ser man inte var dag!

    • 4 april, 2014 09:07

      Långt övet tusen… Hoppas det kommer tranor förbi så du kan få en sådan bild! I skymningen började tranorna dansa. Allt blev ett romantiskt rosaskimmer!

      • 4 april, 2014 13:55

        Det låter som en mäktig upplevelse!

      • 5 april, 2014 09:13

        Det öronbedövande kacklet från alla fåglar gav ett fulländat majestätiskt intryck.

  2. 3 april, 2014 19:51

    Tjusigt!
    Det nedre fotot är ju som ett balansnummer i en cirkusuppvisning. Så snyggt komponerat! Det skulle verkligen göra sig på en helvägg!

    • 4 april, 2014 09:09

      Tack, BeBest! Jag fick så många bra foton att jag nästan spräcker lagringsburkarna. Svårt att rensa bort något när det mesta blev bra…

Kommentera

