Skip to content

Välskapade gubbar

14 mars, 2014

Fredagstema är temat för ”människoskapelser”. Jag fortsätter med bild från prinsessan Victorias namnsdag i förrgår. Dessa tre gubbar anser jag vara välskapta människor som iklädda uniform med journalister från världens alla hörn står där med blombuketter till en dam i nävarna.

Så alla gubbar där ute: Blommor till damer är manligt!

Prinsessan Victorias namnsdag 2014

 

5 kommentarer leave one →
  1. 14 mars, 2014 10:55

    Fin bild! =) Japp! Mer blommor åt kvinnorna =)

  2. 14 mars, 2014 11:54

    Det där är verkligen en mästerlig bild. En sån där situationsbild som vilken fotograf som helst skulle vara glad över att ta. Där står de där tuffingarna i uniform med blomsterbuketter i nävarna. Grattis, Imsy!

  3. 14 mars, 2014 12:49

    Vilken härlig bild! Hårda gubbar med blommor i händerna, kanon!=)

  4. 14 mars, 2014 18:21

    Jag vet inte jag, som gammal militär tycker jag mig se brister i deras utrustning och hållning… De är ganska söta ändå…

  5. 15 mars, 2014 09:42

    Japp, mer blommor åt folket oavsett kön kan jag tycka.

Kommentera

