Skip to content

Sundsvallsresa

29 januari, 2014

I helgen åkte jag till Sundsvall. Solen sken hela vägen dit. Vilka vackra vyer vi passerade! En örn svävade över landskapet, vi rastade vid Tönnebro. Trafiken var inte alltför tät, det var däremot röken från pappersbruket. Nya bron över sundet ser maffig ut! Bygget börjar mötas på mitten.

Sundsvall

Medan pappa och Gummigurk stuvade bilen gjorde jag en sista flyttstädning av hennes utrymmen. Nu kommer hon att vara i Stockholm några månader på praktik.

Väl hemkommen drabbades jag av vinterkräksjukan, utan kräk som tur var, men jobbigt nog ändå. Bra att ha haft den – nu klarar jag mig nog flera år igen!

No comments yet

Kommentera

