Skip to content

Skjutglad

29 januari, 2014

Ja, så är temat hos Onsdagstema denna gång: SKJUTGLAD. Det enda jag skjuter med numera är kameran. Sikta och tryck av. Häromdagen hade jag turen att få med två hackspettar på samma bild. Jag blev väldigt glad av mitt skjut trots att jag inte hann med några inställningar alls.

Hackspettar

 Andras skjutglädje finns att se hos

5 kommentarer leave one →
  1. 29 januari, 2014 10:37

    Just det! Pang på dem med kameran! 🙂

  2. 29 januari, 2014 12:42

    Snyggt fångat Det är bättre att bara ha kameran på automatik när man är ute så där.Bilderna behöver inte vara perfekta. De här gladde mig. Ha en fin dag.

    • 29 januari, 2014 17:53

      Tack! På någon sekund blev de rädda och flög sin kos. Det är inte så ofta jag ser två hackspettar samtidigt i samma träd.

  3. 29 januari, 2014 20:23

    Snyggt fångat och bra tolkning. Jag hörde på radio i dag att hackspettar minskar i antal, så var rädd om dina!

Kommentera

