Skip to content

Idag gillar jag…

2 januari, 2014

… att leva kalorisnålt efter jul- och nyårsfrossandet. Billigt och bra blir det också med inköp direkt från fabriken!

namnam

36 stycken av varje sort. Tror inte de räcker särskilt länge. De gillas väldigt mycket!

namnam

12 kommentarer leave one →
  1. 2 januari, 2014 16:24

    Haha, så det är din nya diet!? Du har ju redan ätit upp hälften av kokosbollarna!

    • 2 januari, 2014 16:37

      Jepp, julmaten har satt sina spår som måste undanröjas! Faktiskt har jag bara hunnit med halva övre lagret av cocosbollarna! Men nu börjar det minska i chokladbollsasken också!

  2. 2 januari, 2014 17:41

    Jaså är de kalorisnåla så får de bli min nya grej istället för kakor. Jag köper också direkt på fabriken fast i Strömsnäsbruk på herrgårdstoppen och de är så goda de gammaldags. Mums

  3. 2 januari, 2014 18:50

    Numera har jag inte vägarna förbi Ländia längre men på den tiden det begav sig, var det ibland nära att jag skulle falla för frestelsen.

  4. 2 januari, 2014 19:04

    Ohh, så smaskigt!

  5. 2 januari, 2014 19:26

    Får man verkligen lägga upp så frestande bilder????

  6. 2 januari, 2014 21:09

    Helt rätt diet. Jag gillar dina tulpaner lika mycket.

  7. 2 januari, 2014 21:12

    Ha ha – Gottegris!!😉 Fast det har jag också varit idag måste jag erkänna🙂

  8. 2 januari, 2014 22:52

    Jag såg dina tulpaner och tänkte kommentera dem, men glömde det, blev så distraherad av det goda! Du frossar alltså på många plan!

Kommentera

