Skip to content

Flaxande fåglar

28 december, 2013

Fotografera flaxande småfåglar i rådande decembermörker är inte lätt. Då och då lyckas jag något sånär i allafall.

blåmes201320

 

4 kommentarer leave one →
  1. 29 december, 2013 10:22

    Du är rent ut sagt fenomenal på att fångade flygande fåglar på bild!

  2. 29 december, 2013 11:12

    Håller med BeBest: du är otrolig på att fota flaxande och flygande fåglar!

    • 30 december, 2013 09:32

      Tacj Jag! Själv är jag inte särskilt nöjd. Har insett att det är själva kamerahuset som är för klent, men proffskamera lär jag aldrig få råd med. Fortsätter öva och hoppas det återvändande ljuset ska ge mig hjälp på traven!

Kommentera

