Skip to content

Fototriss: Ledande linjer

3 november, 2013

Temat hos Fototriss är just LEDANDE LINJER. Jag begav mig till Klövberget i hopp om att finna sådana motiv. Vilket jag gjorde. Som synes.

Ledande linjer

Ledande linjer

2013 11 03_0200web

fototrissbanner_love_green

14 kommentarer leave one →
  1. 3 november, 2013 16:40

    Fina bilder alla tre, häftigt berg! och spindel-nätet är ju helt fantastiskt.

    AX

    • 4 november, 2013 20:54

      Det berget rymmer Stockholms läns djupaste grotta!

  2. 3 november, 2013 16:59

    Ledande linjer i alla tre bilderna – helt klart.
    Vilken trappa! Spindelnätet är så vackert – som pärlband….

  3. 3 november, 2013 17:05

    Snyggt.
    Gillade det pärlbeströdda spindelnätet, så vackert.

    Tjingelingen från Rantamor.

  4. 3 november, 2013 17:15

    Den trappen måste vara jobbig att gå uppför i 😉

    • 4 november, 2013 20:58

      Ja, det är det minsann! Det blir många vilopauser vilket inte är helt fel med en alldeles bedårande och storslagen utsikt ner mot Kalvfjärden och vidare ända till Tyresö slott!

  5. 4 november, 2013 09:28

    Det gjorde du, Imsy. Från det mäktigt stora till det pyttelilla. Så fina bilder med ledande linjer. Pärlglittret i ditt spindelnät gillar jag lite extra i dag. Så vacker bild! Perspektivet i den översta bilden är otroligt läckert, hur har du gjort för att få det att se ut som om du låg på mage på vattnet och fotade?

    • 4 november, 2013 20:59

      Ja, men knepigt tema! Jag vet faktiskt inte hur jag bar mig åt, men mageliggande på vattnet var det inte!

  6. 4 november, 2013 11:36

    Vet du, harmonin i spegelbilden vid vattnet vill jag nog framhålla lite extra! Den är väldigt vacker och rofylld!
    De övriga två är ju minsann inte fy skam heller! De är såväl intressanta som vackra!

    • 4 november, 2013 21:00

      Den bilden gillar jag också. Ja, de andra med…

  7. 4 november, 2013 15:41

    Det var snygga ledande linjer i din triss.

Kommentera

