Skip to content

Idag gillar jag…

31 oktober, 2013

… kvisthål som liknar något. Jag ser en långhårig sorgsen hund. Vad ser du?

DSCN5489web

8 kommentarer leave one →
  1. 31 oktober, 2013 09:48

    Del av ett hästhuvud!

  2. 31 oktober, 2013 13:41

    hahaha….först tänkte jag: jag ser ett kvisthål! Ett hundhuvud…äsch…hon måste se i syne! ;O)
    Men så bara uppenbarade sig hundhuvudet för mig…supersöt hund! Min hund är inte sorgsen! Bara är! :O))) Kul tolkning!

    Ha en fin dag!

  3. 31 oktober, 2013 16:25

    Ser tyvärr varken hund eller häst men det är kul vad man kan få ut av olika bilder.

  4. 31 oktober, 2013 16:51

    Jag ser ingen hund men ett brunt öga ser jag, men hade jag stannat kvar länge vid bilden had ejag nog sett både det ena och det andra.

  5. 31 oktober, 2013 18:07

    Jag ser en musnos som pressas genom ett hål för att känna alla goda dofterna på den här sidan plankan😉
    http://provtyckningar.blogspot.se/

  6. 31 oktober, 2013 19:37

    Ett svart hål som öppnas mot ett annat universum!

  7. 31 oktober, 2013 21:28

    Definitivt ett stort brunt öga.
    /Kiki

  8. skriveriet2 permalink
    1 november, 2013 09:09

    Söt långhårig hund med stor svart nos. Jag gillar att hitta figurer i mönster, moln, roliga stubbar, plogvallar mm och kan länge reflektera runt sådant och glömma att tiden går.

Kommentera

