Skip to content

Tyst

8 oktober, 2013

Tisdagstemas tema är denna gång TYST. Fårskocken avnjöt gårdagens morgon under en stor gran i total tystnad. Själv njöt jag av den idylliska friden och var faktiskt alldeles tyst själv! En örn svävade över fälten – den var alldeles tyst, den med, liksom svanarna precis utanför bild på gärdet ! Min kamera, däremot, var inte särskilt tyst, den klickade glatt i takt med mitt flitiga avtryckarfinger.

får

Mer tystnad finns hos Tisdagstema!

Our World

6 kommentarer leave one →
  1. 8 oktober, 2013 19:06

    Ett rejält tyst träd.

  2. 8 oktober, 2013 19:58

    Härlig bild, jag hade gärna suttit där en stund och jag hade älskat att se örnen!

  3. 8 oktober, 2013 20:58

    Så härlig bild på fåren där under trädet! Dom ser ut att njuta i det fina höstvädret.

  4. 8 oktober, 2013 23:00

    Härligt med får och lamm … riktigt fina djur som jag gillar mycket … Tysta under trädet, där står de fina och tjuvlyssnar😉

  5. skriveriet2 permalink
    9 oktober, 2013 23:14

    Så skönt fåren ser ut att ha det under trädet.

  6. 12 oktober, 2013 10:10

    A wonderfull tree

    Greeting from Belgium. ♥.o°O°o♥

Kommentera

