Skip to content

Vinnare

26 september, 2013

Jag gillar när alla räknas som vinnare. Dessa hittade jag på Mantorp i helgen där finalen av rallytävlingen STCC bl.a. gick av stapeln.

Mantorp

9 kommentarer leave one →
  1. skriveriet2 permalink
    26 september, 2013 09:40

    Kul bild, men jag skulle inte lägga ut en sådan bild på nätet. Jag undviker i största möjligaste mån att publicera bilder på människor, särskilt barn.

    • 26 september, 2013 10:28

      Det finns noggranna regler för vad man får publicera. Bara att följa dem, ju!

      • 26 september, 2013 18:47

        Sant och själv frågar jag alltid vem det vara må om jag får ta en bild. På offentliga platser finns inga hinder för vistas du ute i vimlet får du räkna med att du kan hamna på bild.

  2. 26 september, 2013 10:13

    Härlig inställning – tävlingar där alla är vinnare!!

    • 26 september, 2013 10:31

      Den inställningen var knepig för folk under alla mina års arbete på idrottsförening. Men de flesta gillade det.

  3. 26 september, 2013 14:46

    Slik skal det være! Det er det beste! Flotte barn! -Margit-

  4. 26 september, 2013 18:04

    Ja🙂 Det gillar jag med!
    http://provtyckningar.blogspot.se/

  5. 26 september, 2013 18:47

    Utmärkt foto som jag gillar.

  6. 26 september, 2013 21:49

    Ja, det är alltid kul att alla kan vinna. Det gillas mycket.

Kommentera

